Ezen a blogon 2010. augusztus 15.-én, vasárnap lett megírva az első bejegyzés. remélem mindenkinek tetszeni fog! Jó olvasást!

Friss nyári szünetben naponta, vagy minden másnap, suliidőben hetente, minden péntek délután!

2010. szeptember 17., péntek

Ghost Blogger



Kaptam egy szép díjat Ranush^^-tól, akinek ugyan nincs általunk ismert blogja, szeretett volna a kedvenceihez díjat juttatni, és én lettem a szerencsés kiválasztott, az első, aki egy díjat kézhez kapott. 
Csak annyit kell tennem, hogy betartom a szabályokat, amik nagyon egyszerűek: 
- Csak 1 embernek ( bocs, bloggernek ) adhatom tovább
- Aki megkapja, ki kell írnia annak a nevét (természetesen felhasználónév, de akár teljes is lehet, ahogy nektek tetszik) és a blog linkjét. [Ez rám ugye nem vonatkozik, de akkor is : Ranussh^^ - tól kaptam :P]


Szeretném továbbadni Ivcsinek és Csillunak! El se tudjátok képzelni, mennyire örültem, mikor elolvastam a 3. fejezetet, és rájöttem, hogy itt az alkalom, hogy tovább adjam nektek Ranussh művét. Igazán megérdemlitek!


szóval, akik kapják tőlem, Ivcsi&Csillu, akik mindig remekelnek! www.szerelemavegzetem.blogspot.com


Remélem örültök majd neki, és örömet okoztok egy másik "szellemes" írónak vele!
Puszi, Shelby! (LLL)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    http://vampir-akademia.blogspot.com/2011/09/kreativ-blogger-dij.html
    Csak mert csak! :D

    VálaszTörlés